måndag 20 september 2010

Pink... igen

Jag norpar Mias bloggtitel idag. Hoppas du ursäktar, Mia.  Finns inget annat sätt att titulera detta.
Vad är det för nåt?
SMEG i alla fall. Pris ca 13 tusen.
Notera kranen upptill. Och handfatet...


Kyl med tvättmöjlighet? Nej...
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Ta da!




Fick ett lätt anfall av ha-begär, men påmindes av maken
att jag alldeles nyss fått både ny tvättmaskin och tumlare.
Men att OM vi skulle få ett akut behov av ny tvättmaskin
så kunde han tänka sig
en vit...

5 kommentarer:

  1. Oj då..ja man hade lätt hittat den i alla fall. Log lite när du skrev att DU nyss fått ny tvättmaskin..he he hur är det med arbetsfördelningen?
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hm ja det är sant, där kom sanningen fram. Det är jag som är tvättpersonal i familjen (2p). I gengäld slipper jag köra traktor, gräsklippare och rensa avlopp +allt som har med bilar att göra. Vi har gjort en deal...

    SvaraRadera
  3. How lovely and clever! Love the pink! I have never seen anything like it!
    Kathy

    SvaraRadera
  4. Aj aj vad läckert, den kombinationen har jag aldrig sett. Väcker ett lätt ha begär hos mig också:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  5. Min man skulle nog inte ställa upp på den där heller. Hos oss är det han som gör all tvätten. Jag gör all matlagning.

    SvaraRadera