torsdag 28 oktober 2010

Är mycket förtjust i den industriella stilen.

Lycka är att hitta nåt i metall som går att konvertera till lampa. Eller värdeskåpen i metall som jag förvarar textil i. Snacka om ytterligheter-mjukt-hårt.

Hittade den här skylten och har nu satt den på dörren till mitt rum/hus där jag har mina textilier.


Nu till nåt helt annat.

För några dagar sedan var jag i Skövde. Vi åker dit med jämna mellanrum, och då har jag tid att vandra runt i butikerna.
Och då såg jag detta....showroom?  Vet inte vad dom kallade det, men det var inget skyltfönster utan bara som en installation. Visst är det vackert?

7 kommentarer:

  1. Håller med...jag blandar gärna in den lite råa stilen bland det romantiska..väl gärna att det sticker ut lite här och där..:) här kan man tala om vacker skyltning..

    Hoppas dagen är bra, nu är man inne i vardagen igen, kramen

    SvaraRadera
  2. Beautiful dislay! I need to figure out how to translate!
    Kathy

    SvaraRadera
  3. Hejsan, jag är också svag för det råa industriella i kombination med vitt o lite romantiskt.
    En rostig skylt kan vara lycka.
    Gillar din fina skylt som du satt upp.
    Var i Skövde hittade du detta vackra att titta på,bor ju i Skövde o jobbar i centrum så det skulle va kul att ta en titt på lunchen.
    Ha nu en skön kväll i höstblåsten
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Visst var det vackert.
    Jag fick också lantliv idag och jag ska titta i den ínnan john blund kommer.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Jättehäftig skylt, tycker också det är kul att blanda in lite råa material i inredningen.

    Oj vilken vacker skyltning, var i Skövde fanns den?

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Här kommer en liten vägbeskrivning till skylningen: Storgatan 22-Vasaporten.
    rakt fram på första våningen om man åker rulltrappan från hörningången, och upp till Eriks kök...

    hoppas jag är kristallklar i min beskrivning...

    SvaraRadera
  7. En häftig skylt du hittat!
    Vacker skyltning var det dessutom.

    Ha en bra fredag!
    kram Margareta

    SvaraRadera