torsdag 14 oktober 2010

Sol, regn, frost, grått, höst...


Idag skiner solen och frosten är ett minne blott. Utom på bilderna som togs i förrgår morse.


Det är fantastiskt vilka färger som naturen kan tillverka så här på hösten.

Och så frosten på rosenbuskarna...

...och på fönstren till uterummet.

Nu har jag lagt på ett skydd på framsida på min iPhone så att den inte ska bli repig. Det betyder att mobilen/kameran får vila ett dygn efter appliceringen. Får se om det blir bra. Många pengar för en liten, tunn foliebit... Jag fick en ny, komplett  förpackning från Telia-butiken i Skövde, tack till dom. Och till min man som hämtade den i Skövde.

7 kommentarer:

  1. Så vacker din sista bild var med frostrosorna..vi har samma väder här..idag började det med regn men så kom solen och nu blåser alla löven omkring som jag krattat ihop...:( ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  2. Riktiga konstverk blir det när naturen får till det.men det gäller att ha kameran med sig så man kan fånga ögonblicken.

    Ha en bra kväll!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga bilder med höstens frost, rosblad blir extra vackra då tycker jag.
    Och visst är Hem o Hobby en bra butik med lite av varje, o til bra priser.
    Ha nu en fin Helg
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder, hösten är verkligen en vacker årstid!!!!!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    Ps. Blir inte jul i butiken nu i november, jag sparar julpyntandet till första helgen i december.

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Visst är hösten vacker, jag njuter av alla härliga färger och solen som varit i veckan!!!

    Tack för dina gulliga kommentarer hos mig, jag blir så glad;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så ljuvliga dina frostiga höstbilder är. Ha en skön fredag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Such beautiful photos! The frost looks like edgings of lace, all made by God's Hand!
    Blessings, Doni

    SvaraRadera