måndag 22 november 2010

Kan ni se mig i förarsätet?

Testpilot.
Det är väl nåt man kan tänka sig att bli?
Har anmält mig som testpilot hos Smartson
för att få chansen att sitta bakom ratten här...
Det är en fruktansvärt läcker bil som man får möjlighet att testköra. Opels nya kärra verkar vara en riktig bra och underfundig.
Den läser skyltar själv, håller koll på mittlinjen och vägkanten, ställer in ljuset efter vägen, har ergonomiska säten som säkert är supersköna att sitta i. Och så har den fjädring som man kan anpassa efter körstilen. Så om jag vill vara rallyförare så är det bara att trycka på "Sport-knappen". Ljudsystemet verkar vara bra och det är gott om plats för julklappar i bak.

Nu får vi se om jag har turen att få testa denna bil. Snygg är den också...

7 kommentarer:

  1. Vad kul. Jag har testat 4hjulsdrivna bilder på is uppe i Norrland tillsammans med riktiga testpiloter. Såååå kul!Håller tummarna...
    kram

    SvaraRadera
  2. Får hålla tummarna! tack så väldigt för tipset, skall testa.

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för dig o hoppas du får chansen att testköra denna häftiga bil.
    Vad gott det lät med ditt bak i helgen, själv är jag dålig på det där med bakning men snart får jag göra ett försök för ungarna vill ju baka pepparkakor o lussebullar.
    Ha nu en skön helg i vårt snöiga land
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Du är full av överraskningar du:) Vad läckert att få testköra den häftiga bilen! Håller tummarna liksom de andra.

    Önskar dig en skön kväll.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  5. Jag hjåller tummarna, där skulle du göra dig...:0) hoppas dagen varit bra, kramen

    SvaraRadera
  6. Så tuff du är!jag kan verkligen se dig sitta där i dom sköna sätena.
    hoppas du har turen att få denna chans.
    Men vintern verkar redan göra sig påmind.Mer snö och blåst.....Kör försiktigt!!!

    Ha en bra kväll!
    Kram margareta

    SvaraRadera
  7. Jag ser dig...du klär bilen!...ler. Skall titta in på bloggen du tipsade om i ditt förra inlägg.
    Kram Pia

    SvaraRadera