söndag 21 november 2010

Sandy har ett litet hus...


Sandy och hennes fantastiska lilla "cabin" , My Shabby Streamside Studio i Catskills-bergen i USA.
Catskills-bergen ligger i staten New York och bergen reser sig från Hudson Valley. Otroligt vackert.

Nu har hon en Giveaway, en utlottning som även vi kan vara med på. De amerikanska bloggarnas utlottningar Giveaway´s  brukar oftast vara för amerikanska och canadensiska besökare.

Sandy har haft sin fina blogg i ett år nu, och hennes lilla hus har och renoverats inretts i den mest fantastiska, häftiga stil jag nånsin sett.

Sköna hem har varit hos henne och gjort ett reportage, hon har synts i flera amerikanska inredningstidningar och varit med i TV-program.
Hon har också fått förfrågan om hon vill visa upp sin "cabin" i Rachel Ashwells sjunde bok, och planerar att själv ge ut en bok framöver.

Häftigt för en tjej som började sitt blogg-liv på en allmän dator på biblioteket och som bloggar därifrån fortfarande. Hon har massor av följare och besökare på sin blogg. Därför känns det lite extra roligt när man får en kommentar från henne på sin egen lilla blogg.

När jag läser om henne och hur hon och hennes man, med små medel, förändrade en gammal hydda i bergen till en fantastisk Shabby Streamside Studio, så blir jag så glad. Det visar att allt är möjligt, bara man har en vision...

6 kommentarer:

  1. ... och att man gärna är två om saken.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset måste genast gå in och kika på bloggen. Idag har vi varit ute i skogen och letat lingonris och tallris och det var riktigt skönt när vi för en gångs skull hade ordenligt med kläder på oss.
    Ha en fortsatt bra Söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej!

    O tack! Ska in och kolla direkt..

    Kul att du gillade jannes foton.. Han är duktig!

    Kram mia

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag har tittat på denna blogg. Det är ju otroligt att man kan få till något sådant.Ljuvligt vackert att titta på.
    Och så hoppfullt du skriver:Att allt är möjligt,bara man har en vision.

    Jag har en vision om en utbyggnad på baksidan av huset...Ett ljust rum....
    Mitt hopp är att det ska gå att genomföra.Allt är ju möjligt......

    Ha en bra kväll!
    Kram margareta

    SvaraRadera
  5. Nu måste jag gå in och kolla denna spännande blogg, hoppas helgen varit skön, kramen

    SvaraRadera
  6. Jag tittar in och önskar dig en bra dag!
    Här snöar det för fullt.
    kram Anette

    SvaraRadera