torsdag 30 december 2010

13 kommentarer:

  1. Heeej!
    Kommer in för att tacka dig för detta år, vi syns snart igen!

    I år hade jag faktiskt som nyårslöfte "att det skulle bli mitt år", och på många sätt så blev det också det :)

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Och just det: GOTT NYTT ÅR!!!

    SvaraRadera
  3. Vill redan nu passa på att önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  4. Ett Gott Nytt År vill jag önska dig också söta du.
    Härlig vårbild du visar oss,och underbara löften.
    Visst är snön vacker ch gnistrande men jag längtar efter gröna ängar, vårlökar, tulpaner..... ja listan är lång men drömma är väl ok.
    Må gott
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Ett gott nytt år önskar jag dig!!!!
    Och våren har så smått börjat.Jag köpte pärlhyacinter idag.Dom var bara precis uppkomna ur löken,men ändå...Visst är det hoppfullt.
    men nu fryser jag om fötterna,så det blir nog mer snö.Hejedamej......

    Om igen ETT GOTT NYTT ÅR!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  6. Hej igen! Tack för all inspiration under 2010. Är glad att få vara din bloggvän! Ser fram emot ett fantastiskt 2011 och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
    Och du nu är snön borta...ler
    Här kommer årets sista varma kram
    från Pia

    SvaraRadera
  7. Hejsan.

    Kikar in och vill önska dig och de dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!

    Tack för att jag får följa dig och ditt liv genom bloggen.

    Stor kram Anneli.

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år på dig!
    Och hoppas det kommande blir super!

    SvaraRadera
  9. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Ett riktigt Gott Nytt År till dig hoppas att du får massor av glädje och ett njutbart 2011

    SvaraRadera
  11. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。



    Önskar Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  12. hei
    vil ønske deg et riktig godt nyttår.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  13. Hoppas nyåret blev trevligt, har kommit till vattenhålet och har aldrig sett så mkt snö någon gång i mitt liv, blider kommer imorgon, ha en fin nyårsdag, kramen

    SvaraRadera