onsdag 29 december 2010

Önskedröm

Nu är det snart Nyår.
Då brukar många ge löften. Inte jag. Håller dom aldrig ändå...
Men nu tänkte jag faktiskt lova att försöka ge mig själv en riktigt fin vår.
En vår där inspirationen flödar, kreativiteten sprudlar, orken är oändlig och jag är pigg och glad.
Lyckas jag med några % av detta så är det ju superbra.

Denna bild kanske är lite av ett "helgerån" att visa nu, så här dagarna innan nyår, när snön ligger djup och kylan tränger in genom springorna i huset...


Nu ser jag framåt och hämtar kraft genom denna vårbild.


6 kommentarer:

  1. Du...vilken underbar bild, sådana behöves dessa kalla och gråa dagar, längtar så efter ljuset, ha det gott, kramen

    SvaraRadera
  2. En underbar bild som ger kraft att vandra vidare genom vintern.
    Jag tittade innan idag på en bild med tussilago-längtar.......

    Visst hoppas man på ett bra 2011.

    ha det bra också det sista dagarna på detta år.
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  3. En bra tanke, att se framåt!
    Gott Nytt År!
    -Kamomilla-

    SvaraRadera
  4. Härligt! Men jag njuter lite till av snön och de tända ljusen. Vi har en liten skidresa kvar att se fram emot också - men efter DET vill jag också ha vår :)

    Gott Nytt år till dig!

    SvaraRadera
  5. Så himla fin vårbild. Ha det gott nu.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Hej så mycket nytt och fint det var här inne då..:).. skriver en nyårshälsning till dej här..kom inte in på senaste inlääget i kommentaren.. konstigt nog..ska försöka senare får vi se.. men annars såå GOTT NYTT ÅR.. kram..Pia

    SvaraRadera