tisdag 8 februari 2011

Vi e på gång...

... nu. Med kök, Tradera och Blocket. Nu ska vi rensa och byta.
Vilken känsla att riva ner gamla utanpåliggande elledningar av BLY! Visst är det hemskt. Men så gjorde man förr. Inte undra på att dom inte blev så gamla...
Tur att mannen är bevandrad i det mesta. Det är inte mycket han inte klarar. Jo.... plocka ur diskmaskinen och ställa in i skåpen på RÄTT ställe. Där går han bet... men det kan jag överse med...

Nu har jag lagt ut den här härliga duken/panelen på Tradera. Först tänkte jag spara den, men så kände jag att jag aldrig kommer att använda den själv. Har man väl börjat göra sig av med saker, så...

6 kommentarer:

  1. Hello, well I clicked a couple of times and the google translator didn't work:(
    But, thoroughly enjoyed your lace - not sure what that item is in the earlier post - I hope you're doing well - a sunnier day today - we have more cold this week then they say we'll experience warm weather next week! Yeah!
    Hope you have a wonderful week,
    Kathy

    SvaraRadera
  2. En fantastiskt vacker duk, spännande att se vad som händer på Tradera, fungerar tydligen, jag är riktigt spänd (du vi kan väl maila så jag får veta).
    Ha det så gott.

    SvaraRadera
  3. Nu får jag gå in och leta på tradera..en underbar duk...VIOLA

    SvaraRadera
  4. Så vacker, jag har svårt att göra mig av med saker som jag tycker är vackra, men man ska helt klart tänka som du att kommer jag någonsin att använda detta.
    Kul att läsa dina svar i utmaningen, jag gillar ditt sätt att skriva det flyter så fint, du är verkligen duktig på att skriva så att det blir intressant och roligt att läsa.
    Spolgrejen är ju riktigt fin och annorlunda.
    Ha nu en fin kväll
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Ha, ha ja det där med disken ur diskmaskinen kan vara ganska knivigt. Det konstigaste tycker jag är när det h a r funkat förut, men så plötsligt! så har porslin och skålar börjat byta platser i skåpen! Ja, ja, man kan inte få allt ;-)
    Nu har jag iallafall knåpat ihop lite svar på utmaningen:-)
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  6. Klart ,, )
    Det gör mig glad att du flyttar med...

    SvaraRadera