lördag 5 mars 2011

Kungen på dansgolvet.

Å så roligt det är att vara med och bygga kök. Katten är med överallt. Hittar man honom inte, så kan han ligga inne i nåt nymonterat skåp.
Här dansar han in nya köksgolvet... (men vad hemsk väggen ser ut, det tänkte jag inte på... och det är en vattenslang på golvet, inte el...ser lite farligt ut annars)
Här testar vi hur skåpsstommarna hamnar. Väggen är inte riktigt klar, men man är ju så nyfiken hur det ska bli..


Jag har fått två Awarder till! Från Barbro på bloggen Brodera Mera barbrok och  Mia på bloggen Some kind of Beautiful .
Det är inte klokt vad man blir glad.
Men jag skäms lite för att jag inte uppmärksammat dem, för jag har varit lite dålig på att hälsa på hos er alla.
Försöker hälsa på i bloggarna under ledig tid, och då är det i min iPhone, så det är lite pilligt att kommentera.

Egentligen skulle jag ta en paus i både bloggande och surfande (och TV-tittande...) för det är så mycket som händer nu, att jag känner att jag inte räcker till. Det är stora förändringar på gång i mitt liv, inte bara i köket, och det är turbulent. (Nej jag ska inte gifta mig, skilja mig eller ha barn eller nåt :-)))))

Men förhoppningsvis så lugnar det ner sig. Kanske jag berättar sen....
Ha en fortsatt skön helg...

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken mysig katt. Kanske ska du och katten ut på turne....
    Och ni jobbar på i köket.Här grunnar vi fortfarande.Men snart är det igång här med.
    Grattis till awarder!!.
    Och ibland är det så mycke på gång..

    ha en solig helg!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarderna! Vilken lekfull kisse, klart han/hon vill vara med och mäta kök! Livet är ju upp och ner, ibland räcker man bara inte till, s¨är det för oss alla.
    Ha en skön söndag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Härlig misse som shakar loss :) förstår att du ahr en hel del att stå i, ser fram emot det nya köket, ha en fin söndag men det blir väl mest jobb förstår jag, kramen

    SvaraRadera
  4. Spännande, undrar vad! (ler)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det tar tid att renovera, men det är svårt att hålla sig från bloggen. Så sööt kisse du har.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Nää, vilken skön kisse!!!
    Kul med köket!
    Så det rullar på snabbt hos dig med..
    Tänk.. snart kommer våren och man ska börja ta hand om allt ute med..
    Fast.. det är ju en skön tid.. SOM man har längtat!

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera