måndag 30 maj 2011

Jag kan inte kommentera hos er!!!

Här sitter man och ska göra besök hos sina bloggvänner och skriver en låååång kommentar, och så går det inte att göra det...
Man loggar in och loggar in och loggar in...

Men jag hälsar alltså på, och läser allt roligt ni har att skriva och ser alla fina bilder och vackra saker....

Har haft en underbar helg. 170 mil på tre dagar norröver. Eller vänta nu....
Nej nu räknar jag nog fel.... hmmm.
Hemifrån till Gävle ~45 mil + Gävle till  Härnösand 26 mil x2 och så lite runtkörning på orterna...
och så hem igen....
hmmm...det blir 140 mil drygt.
Vi planerade först att åka på östra sidan Vättern, via Stockholm och besöka vänner i Roslagen, men
det blev lite för mycket. Då hade det närmat sig 170 mil... Och dygnet har ju bara 24 timmar.
Så det blev kortaste vägen via Örebro och på västra sidan Vättern istället.

Gävle är staden som jag är född i och där jag bodde tills jag var 18 år.
Från Härnösand kommer min mors släkt, sen långt tillbaks.
Jag var alltså på en nostalgitripp.

Inte så mycket fotografering, men minnena är desto fler.

Jag berättar mer sen...
nu ska vi fortsätta med de gamla pardörrarna
som ska sitta mellan köket och matrummet/verandan.

kram elsamarianne

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att du kan kommentera hos mig.
    Det låter som ni haft en intensiv helg,men dt går ju av bara farten när man gör det som är roligt.
    Så fint det säkert kommer att bli med pardörrarna.Ni är ju så duktiga som fixar allt själva.
    Jag har burit byggställningar ikväll,så det har gått åt extra Ipren.TUNGT!!
    Nu går ögonen i kors xxxxx.Sömtablett ska intas och sen får jag bara hoppas att det blir lite sömn.

    Godnattkram
    margareta

    SvaraRadera
  2. Har haft samma problem som du, man får logga in och logga in och ändå så funkar det inte.
    G a n s k a så irriterande, när man som du säger har skrivit en lång kommentar som sedan inte går att publicera! :-(
    Kul med en liten nostalgitripp:-)
    Det "tråkiga" med sådanna trippar är bara alla förändringar som har skett. Man vill ju att det ska se ut som det alltid har gjort;-)
    Må så gott,
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag har med vart med om samma sak nu.. Men nu har jag äntligen återställt problemet.. Sä j-a irriterande.. Ja, jag är ganska tje på det mesta nu faktiskt.. Men det lägger sig väll snart..

    Kram på dig iaf..

    M i a

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det funkar nu...ikväll funkar det i a f, tips....jag loggar aldrig ut utan sparar mina flikar som kommer då upp automatiskt när jag går in på nätet, ha en skön låghelg, kram

    SvaraRadera