söndag 12 juni 2011

Mera kök...

Här kommer lite fler bilder och detaljer från vårt kök.
Det bästa är ju förstås spisen, som är en gas-spis med elektrisk ugn.
Har tagit mig lite tid att lära mig funktionerna, både varmluft, vanlig ugn och kombination.
Men igår gjorde jag en kaka som var den perfektaste hittills, om man får säga så...
Så det finns alltså hopp för även en hopplös kokerska som mig... hi hi.

Den röda stegpallen lyser som ett stopptecken i hörnet.
Golvlister inte på plats ännu, väggen är inte klar...




4 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Snyggt och fräscht!
    Gasspis låter bra, skulle jag gärna vilja ha.....

    Husbilen har vi inte kvar men skaffar säkert det om igen när vi har mera tid för nöjen jag och "gubben".
    Vi trivdes så bra med husbil.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Vilken tapet! häftigt, snyggt och personligt!!

    SvaraRadera
  3. Blir så fint så fint! Du kan skicka måtten, jag är redo!! Och hur du ville ha det placerat, minns inte riktigt, Helst inte längre broderi än 30 cm, så lång är bågen.
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  4. SEr fint ut:)=

    Ha en bra vecka. Kram Marie

    SvaraRadera