torsdag 2 juni 2011

Sådär...nu visar jag köket (90%)


de två sista bilderna har jag visat tidigare. Dessa
är tagna innan köks-ön kom på plats.

...som är i stort sett färdigt.
Vad ni inte ser är en ca två meter stor väggyta som inte är klar.
Där ska pardörrar in som leder ut till utbyggnaden.

Som ni ser har jag inte hunnit sätta in alla saker i skåpen ännu.

Nu väntar jag bara på några lådor och fronter till köks-ön.
Tanken på en köks-ö kom till när vi insåg att vi hade ett stort kök...
och givetvis så fanns inte det som vi skulle ha i lager.
Vi har väntat och väntat...

7 kommentarer:

  1. Ha, ha,ja myggorna finns där jag finns - ä v e n om det normalt sett inte brukar finnas myggor där!
    När vi var på Korfu i höstas var jag nästan beredd att åka hem pga myggorna. De andra fick i stort sett inga myggbett, men mig plågade de på nätterna så jag höll på att bli galen! Fick dessutom jätteblaffor till myggbett!(annars var det en underbar semester, men just myggorna höll på att göra mig galen).
    Ja då är det väl bara för dig att ringa inredningstidningarna för lite köksreportage;-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken känsla det måste vara att ha köket färdigt i stort.
    Och vad fint det ser ut...nu längtar jag ännu mer tills vi har ett kök igen.
    Idag har det inte målats en enda bräda här hemma. vi har varit i Höganäs hos kusinLasse m.fru.
    Fikat och ätit gott hela dan och varit ute lite och sett oss omkring.
    Vackert väder och allmänt trevligt.
    Lilla Signe har också varit med.
    Imorgon blir det att ta nya tag härhemma.

    Ha det gott!
    Kram margareta

    SvaraRadera
  3. Hejsan.. vilket snyggt kök!! Wow så härligt med allt klart nu.. lycklig va när du står och donar vid spisen :)..Fräsch och jättefint.. ..kram..Pia

    SvaraRadera
  4. Ooo jäklar du !! Vad snyggt !!
    Nu smakar kaffet extra gott där på morgonen va ?! Såå fint elsa.. osv..

    Kram M i a

    SvaraRadera
  5. Hej! Nu sak vi se om det funkar att kommentera för mig...det har då varit väldigt trassligt här ett tag.

    Vilket snygg kök ni har byggt, nu är ju nästan allt på plats...och hur fint ska då resterande 10% bli
    !! Vad heter luckorna...undrar om det inte är lika som jag har?!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  6. OHHHHHHHH....så himla fint det blev, där måtte du väl nu trivas, lyllos dig, hoppas helgen är skön, kram

    SvaraRadera
  7. Wow vilket kök! Jag blir så avundsjuk. Bra jobbat!!!

    SvaraRadera