fredag 15 juli 2011

3D i mobben. Skämtar dom? Nej du...

Tre-de
3D alltså.

Min första tre-dimensionella film-upplevelse
var på en enorm biograf i USA.
Med röd-gröna glasögon av vit plast...

Nu finns 3D i mobilen också.
Man tror inte det är sant!

En ny produkt som ska testas


Eller... om jag ska vara ärlig, så har jag ansökt om att få testa den.
Nu får vi se hur det går. Om jag blir utvald. Håll tummar, kära vänner.

Kika gärna på filmen:




Som ni säkert vet redan, så är jag en tekniknörd ut i fingerspetsarna. Är det nåt nytt som kommer ut, så är jag där och VILL HA. Ni minns säkert min lycka över min nya iPhone. Den är ok givetvis. Men det ger mersmak.

Om jag kunde få drömma, så skulle jag önska en mobil som kunde förmedla dofter. I alla fall en sån dag som igår. Med doften av nyklippt gräs, schersmin och regn. Men det tar väl ett tag till innan nån lyckats uppfinna nåt sånt.

Men en mobil som man kan, (förutom att ringa och surfa)  filma, ta kort och spela i 3D är ju ett bra steg fram emot den totala upplevelsen....


Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

1 kommentar:

  1. Hej..
    Ja, jag gillar med prylar.. Jag är såå arg på mig själv för att jag inte köpte en iphone. Men jag ska försöka göra mig av med min och köpa en så småningom. Istället kommer våran ipad idag från usa. Lite billigare där. Henriks syster kommer hem till sverige idag med familjen. (dom bor där)
    Jag är sugen på att börja filma igen, så jag tror jag ska plocka fram och damma av vår gamla filmkamera..

    Ha en go dag!

    Kram

    SvaraRadera