fredag 29 juli 2011

Lite lyx? Ja tack!

Inte säger jag nej till lite lyx i vardagen.
Här kommer några bilder från hotellet i Malmö, Radisson.

Vi utnyttjade erbjudandet som finns på Coop Medmera-kortet
och fick tillbringa två nätter i detta rum för 1.498 kr.
Stoooort rum, härliga sängar, nära till allt och så grädde på moset: frukosten!
Bacon, äggröra, goda mackor, livgivande kaffe och så ett litet wienerbröd uppepå....
Det är inte synd om lantlollan i det läget...










Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

7 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Men vilket rum....rena lyxsviten!

    Jag tycker alltid att man blir så besviken när man bokar något, man hamnar i ett litet "kyffe" ovanpå en restaurang eller disco.
    Men ni verkar ha haft tur och vilket bra pris!

    Önskar dig en skön helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut, och visst är det härligt med hotellfrukost.
    Skönt med en liten tripp till grannlandet och det är riktigt bra hotellerbjudandet med medmerakortet.
    Vilken liten gosig kattkille, men vilket jobb.
    Ha en härlig helg
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Oj vad gott ni har det! Visst är det gott med hotellfrukost, och slippa att göra det själv. Visar månadens dukning i helgen, titta gärna in!
    Ha en fin helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Det är så skönt att bo på hotel. Och jag gillar frukosten, så lyxigt med så mycket att välja på:)

    Ha en bra dag! Marie

    SvaraRadera
  5. Härligt att få lyxa till sig, det behöver man ibland. Jag älskar också hotellfrukostar...MUMS:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att kunna gå till dukat bord, och att slippa tänka på tvätt och städning och allt annat som ska göras på hemmaplan!
    Så klart att du är välkommen om du har vägarna förbi:-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Men sedär! Jag har varit i dina trakter och du har varit i mina trakter :)

    Låter som om er tripp var härlig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera