torsdag 7 juli 2011

Nu blir det reklamfilm

Jag har krupit till korset.
Visar reklam på min blogg.
Men endast på grund av att jag både säljer och köper på den utmärkta
Bokbörsen.
Här finns boken som inte går att hitta i bokhandeln, den som man hade som favorit
när man var ung, eller den där spännande deckaren som man hört talas om.
Spel och skivor och en massa annat.
Både privatpersoner och företag får sälja och köpa här.
Om ni vill se vad jag säljer så kan ni gå in på
vintagebooks

Nu ska jag göra en rabarberpaj. Den ska avnjutas i uterummet tillsammans med kaffe och vaniljsås.
Smultronen har jag som "färdkost" medans jag bakar....


Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

2 kommentarer:

  1. Tack för ett jättebra tips, hoppas dagen varit bra, här är det varmt....kram och ha en skön fredag

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Ha en underbar helg.
    kram Agneta

    SvaraRadera