söndag 21 augusti 2011

Rosor, jag älskar rosor

Igår blev det två buketter köpe-rosor.

Mina häckrosor gör sig mest i små vaser,
och nu ville jag ha lite fint på borden.

Köpte buketter i blandade färger, och givetvis
så kan jag inte låta bli att leka lite med bilderna
på min iPhone.
Har nu haft den i nästan ett år och är så nöjd,
men det fina vita lädret börjar bli lite,
vadskamansäga,
solkigt.
Får väl önska mig en ny
variant på omslag, vaddenuheter,
till födelsedagen.

Så slipper jag säga
att jag bara önskar mig snälla barn.
Rosor har jag ju redan....

PS express border oval +soft focus

PS express saturation

Old Photo Pro ragged edges


Old Photo Pro ragged edges




Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

4 kommentarer:

  1. Men det trodde jag också, att hoppet var ute för loppisar.. men icke! Jag är så otroligt glad för min köpmansdisk, och jag kan tänka mig att den hade gjort sig hos dig också.. ;) Hoppas du har turen med dig och "springer på" en du också!
    Kram Evelina

    Ps.. Ja,visst är rosor underbara!

    SvaraRadera
  2. Skoj att man kan fixa foton i Iphone :)

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga rosor och härliga bilder, nu blir jag sugen på att testa dessa varianter och visst är det kul att exprimentera med Iphonen - jag klarar mig inte utan min heller, där finns allt,- mailen, telefonen, nätet, roliga spel, väckarklocka, kom ihåg, kalender jag kan hålla på länge till och är helt såld på denna lilla pryl.
    Har hittat fina skal till både mig och ungarna på tradera.
    Ha en härlig vecka
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Vad man kan trixa med den där ajfånen ; ) Kul!
    Vackert med rosor.. Är så tjeä på allt tråkigt som finns i blomsteraffärerna nu. Finns ju INGET nytt inför hösten ännu och ute är allt dött. Väntar på att få pynta mina lådor med ljung..

    KRAM

    SvaraRadera