tisdag 9 augusti 2011

Ska det vara nödvändigt?

VA? Måste du ha nya träskor?
Varför det? Ska det vara nödvändigt?
Frågade jag mannen häromdan.
(jag tycker hans älskade svarta träskor är så fuuuuula)

Då visade han mig...


Om han köpt några nya? Nepp.
Vill han ha nya så får han fixa det själv.
Jag vääääägrar gå in i skoaffär (finns dom där förresten?)
och köpa såna, jag vill inte ens gå med till affären.

Det går an med träskor till MIG
men då pratar vi dyra design med märken o sånt...

Det är skillnad.



Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen


3 kommentarer:

  1. Lycka till med inköpet :) kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha där snackar vi slitna träskor, undrar vad som håller ihop dem?
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Han behöver verkligen ett par nya !! Jag undrar lite som pia.. vad som håller ihop dom ; )))?

    Kram

    SvaraRadera