lördag 17 september 2011

Stilstudie på hjärtegryn

Ville bara visa några bilder på mitt hjärtegryn,
rottisen, busen, bortskämdas-i-stan, godingen
och min trygghet och vän.
Ni ser såret på frambenet som det såg
ut för ett tag sen.
Nu ser det betydligt bättre ut,
han haltar inte längre,
och kommer väl överens med sitt
bandage.
Det blir nog långa veckor innan det
är helt klart, men
vad gör man inte för sin vän...
"här sitter jag under min humle o funderar"

"ånej, inte kamera igen..."



"blir det bra såhär?"



 






Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken goding! säger jag också.
    han har det bra hos dig!!!
    Rosenmattan där i förra inlägget,den var fin!!!!!Skulle inte tacka nej till den.
    Jag har gått omkring med min Klippo i eftermiddag.Som tur var höll det uppe.
    men nu har det börjat att regna ,så nu är det som vanligt igen.

    önskar dig en trevlig helg!
    kram Margareta

    SvaraRadera
  2. Såå gooo:).. hunden..människans bäste vän:) ha de gött mä vovvsingen..kram..PIA

    SvaraRadera
  3. Han är så fin denna ståtliga vovve...Maltebus har ju nu kommit in i sin första stora trotsålder...jissis vad vi är osams emellanåt..idag ska han iväg med husse och hälsa på brosorna :) ha en skön söndag, kram

    SvaraRadera