torsdag 1 september 2011

Vad gör vi med smitare?


Nej detta ska inte handla om smitning av olika de slag.

Så vida man inte tänker att jag smiter från mina fönster
ett litet tag för att youtube-surfa lite...

Mina axlar värker och fingrarna löper inte lika
lätt över tangentbordet.
Jag är dock stolt över att jag fixar att skrapa färg
då jag tidigare har fått sånt "ryyyys" när
jag skrapat. Fattar inte att sånt kan växa bort,
men så är tydligen fallet. Undrar vad det är
för nåt som sätter igång ryyyys egentligen.
Däremot så finns ryyyys kvar för frigolit..

Jag hittade "Snigel på ögat"-filmen.
Visst är den härlig
Ha en bra torsdag









Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

4 kommentarer:

  1. Ha haa.. Ja, bäst att passa sig ! En påminnelse kom på posten härom dagen faktiskt om att vi har väll inte glömt... : )

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, jag gillar inte de där räliga sakerna. Det är hemskt när man är ute och springer i skogen efter lite regn. Då trampar man ihjäl ett helt gäng sådana där. Urk...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det tar tid att skrapa och måla. Vi är inte färdiga med våra fönster än.
    Du får krya på dig och ha en bra Söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Ah vad kul att du gillar bilderna! Det är inte så många som fattar den sortens inredning. Kan inte tänka mig att den tilltalar de "vita, shabby" inredarna direkt... :)

    Trevlig söndagkväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera