fredag 16 september 2011

Víll haaaaaaa

När hösten kommer så kommer också
min lust att göra om här hemma.

Nu har jag hittat mattorna jag vill ha.
De här finns på Lauritz.com



Om jag tänker bjuda?
Det kan man aldrig veta...
Nej jag tror inte det blir nåt av
denna gången.



Men de här fina patchwork kelim
är nyproducerade och går säkert att
få tag på framöver också.
Men ingen är den andra lik...

Rosenkelimerna är
one-of-a-kind
men men...



Visst är de vackra?



Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

1 kommentar:

  1. Ja! Jättevackra!!

    Nu har vi varit på invigning av våran skog här bakom. Det var jättetrevligt! Vi fick kaffe med stor bulle (mums!) Tipsrunda med massor och jag menar MASSOR med godis i fickorna! Och sen fick man ta en varsin växt att ta med sig hem och plantera. Tycker det var generöst!

    Fin fortsatt dag!

    Kram

    SvaraRadera