torsdag 24 november 2011

Det lönade sig +valpbilder

Det lönade sig att jag ringde till journalisten och påpekade felaktigheterna i artikeln igår.

Idag fanns en rejäl artikel, med bra information om hur det egentligen är det där med ersättningar, anmälningar och sånt i den där numerade avslutade Vanvårdsutredningen.

Dessutom hade journalisten tagit sig tid (jag hade mailat dem info om vart dom kunde vända sig för den rätta informationen) att ringa till regeringen och fråga.

Man blir överraskad och glad, när nåt som är felaktigt rättas till.

Så dagens ros till journalisten på "gresabladet".




Valpnytt:

Nu ska damerna flytta hemifrån snart. Annons ligger ute på Blocket nu, och vi hoppas att de kommer att få nya roliga hem framöver.

Var där igår kväll och hälsade på. Och min lille goding klängde på mig och ville bara pussas. Hela gänget är så stora och duktiga nu, och mamma Diva har riktigt roligt när hon busar med dom ibland. Kan knappt vänta tills han kan flytta hem till oss. Har lovat Rottis att det kommer en valp och det måste jag ju hålla...



Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

3 kommentarer:

  1. Oj, det var bra att det lönade sig!!! Fint jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Har läst dina inlägg om detta, och det är intressant och du är påläst. Bra att du sa ifrån så de kunde rätta till det. Har äntligen lite bloggtid och sitter här och tar mig en runda. Missa inte min juldukning i helgen!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jag beundrar dig.Tack vare sådana som du kan förändringar ske.Att bry sig kan ge resultat,det ser man tydligt här.

    Och vilka godingar på fyra ben...

    Ha det bra!
    Kram Margareta

    SvaraRadera