tisdag 20 december 2011

...vi har det allt bra, vi.

Nu har jag hittat felet varför jag inte kan skicka mail från en av mina
email-adresser. Det var "piloten" som skrivit fel...he he.

Ni som har sett Macs Mail vet att man klickar på en pappers"svala"
när man ska skicka mail...



Nu är vi goda vänner och jag pysslar lite med bilder.
Har installerat ett gratisprogram som heter GIMP.
Finns både för Windows och Mac.
Funkar som Photoshop men är helt gratis.
Precis som Open Office.

Sen använder jag Photoshop online. Litet käckt ställe
som man laddar upp sina bilder, redigerar, delar och sparar.
Bra att ha sina bilder lite här och var på nätet, för lätt åtkomst.

Den översta bilden är redigerad med Photoshop Online
Den undre är as-is, dvs helt oredigerad.

Ibland får man vara lite wild and crazy...





Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar