lördag 14 januari 2012

Lördagsglädje!

När jag imorse öppnade min blogg så hade jag fått en Award!!!



Från Pejper
en ny, trevlig, mysig, intressant bekantskap som jag 
är så glad att jag hittat.
Som dessutom introducerat 
mig i pinnandets konst på



Det betyder också att jag ska skicka
awarden


vidare 
till några av mina favoritbloggar 
och det blir vännerna

  1. Interiörguiden
  2. The Superordinary
  3. Vita hjärtan
  4. Fållorna
  5. Elsa och Helena
Nu får ni ha en riktigt härlig fortsättning på lördagskvällen
önskar elsamarianne



Lite fakta om awarden:

Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande.
  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
  • Skriva ner de fem bloggar man vill lämna awarden till, och låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.



Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

6 kommentarer:

  1. TACK, snälla du, vad glad jag blir!
    Hoppas du har en go lördagskväll.
    Pss.. marängen är på väg.. på en snigel.. ;)
    KRam Evelina

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!!

    Hoppas du haft en fin helg fram tills nu..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä men, tack snälla söta du, vad glad jag blir!

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Awarden och man tackar allra ödmjukast för att tänkte på mig:)

    Jag har också provat det där med Pinterest men jag fattar noll hur man gör. Hur gör du?

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Gokväll!
    Tack,tack!!!
    Att få en sådan utmärkelse är ju stort.
    Jag tar den till mitt innersta....
    Hoppas du har det bra där i nya fina soffan med alla dina vänner både två-och fyrbenta.

    Kram Margareta

    SvaraRadera