torsdag 12 januari 2012

Snöstorm, vad göra?

Snöstorm, ja vad ska man hitta på då?

Promenad med hundarna? Nepp, det är riktigt
hundväder, och de vill bara in och

...leka

...inne

...
vad gör jag då?
Jag kollar på TV, eller min nya DVD
Twilight Saga, tre filmer i samma...

Har sett ettan nu...för fjärde gången...
jag är bara så fascinerad av hela stämningen.


Myspys?
Har ni provat att se en härlig romantisk 
och speciell
film 
med två stolliga hundar
som leker jaga runt benen?

Det har jag...

Om jag säger till, 
påpekar min suveränitet 
som alfahona? Jodå.
Det hjälper en stund
sen har dom glömt mig
och vi är tillbaks på ruta ett.

Oftast så brukar dom somna vid 
mina fötter när jag kollar på TV
men idag 
...

Nu ska jag se tvåan.
För första gången...


Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

6 kommentarer:

  1. Jaså ni har snöstorm?? Här regnslaskar det.
    Du råkar inte veta vad låten heter du hade på videosnutten??? Skitbra ju!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar filmen, älskar honom - hade jag varit 15 hade hela mitt rum varit tapetserat med bilder av honom :D

    Ha en fortsatt fin kväll nu kära, kära EM!

    SvaraRadera
  3. Här har spöregnat hela dagen! :( uäk.

    SvaraRadera
  4. Vi hade också snöstorm och plötsligt slutade det att snöa.
    De tar plats de små djuren, jag blev väckt idag alldeles för tidigt av kissen.
    Ha en fin helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Låter mysigt att kika på film med sovande vovvar runt fötterna.
    Visst är de bra Twilightfilmerna, gillar som du stämningen och berättandet i filmerna, sen är vår tonårsdotter förälskad i "Edward" Robert Pattison så det blir att vi får titta på filmerna då o då.
    Soffan är riktigt snygg och ser skön ut.
    Ha en fin helg
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Tack, ska testa hos dig kan jag kommetera men inte hos alla. Ska kolla ditt tips. Det ska vara roligt att blogga, hehehe.

    KRAM

    SvaraRadera