onsdag 15 februari 2012

Halva februari och HJÄLP!

Nu, kära vänner, behöver jag teknisk hjälp. Förfasas icke, det är Bloggen jag behöver hjälp med.
Jag har fastnat med den där bilden på Damask/spets/smycke på bakgrunden, och hur jag än kämpar så hänger den med. Har bytt mall men den hänger envist med. Jag vill ha VIT bakgrund och inte nåt annat.

TIPS?
NÅGON?

Igår snöade det rejält, och vi var på väg hem från Göteborg efter en begravning. Det tog nästan dubbelt så lång tid att köra hem, för det var snö, snö och halt och dålig sikt och jag var glad att det inte var jag som körde...

Idag har vi en lite relaxed dag, förutom att traktorn ska forsla bort all snö från gården. Det kom massor, och mer lär det bli.

Onsdag är min "djur-dag" så nu visar jag lite bilder på mina vänner hundarna och katten.



Det där med datorer är spännande, tycker vi alla...


Solen tittar in, Rottis på favvoplatsen, och så tulpaner!!!

Två brorsor på studs


Nya sängar, kul att gå på säger katten.




Slut i
bokhandeln - finns på Bokbörsen

5 kommentarer:

  1. Härlig bild på de där två..så du har tagit den där lille i nackskinnet :) när Otto var valp behövde man knappt nudda honom för han pep och lydde men den här...han fattar inget om man ruskar om honom ...blir 10 ggr värre och tror bara att allt är våldsam lek...rätt så krävande alltså..men just nu ligger han i en fåtölj och sover, det tackar man för när det är kväll och man själv är trött,

    ha de, kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en katt, jag vill ha en katt, jag vill ha en KATT : ) Så nu fick jag det sagt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Om det inte hade varit för att vi reser för mycket så hade jag inte tvekat en sekund! Inte min make heller faktiskt.

    Det är väldigt märkligt att du inte kan få bort bakgrundsbilden! Vad händer om du klickar på "Design", "Bakgrund" och sedan "Ändra till standardbakgrund"

    SvaraRadera
  4. Å så glada och lyckliga alla djuren är hos er!! Härligt!
    Ja, det kom lite snö igår..

    Ang. bloggen.. Ja, jag kanske skulle kunna hjälpa dig. Men då måste jag få tillgång till att komma in. Maila mig på du vet vilken mail isf..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hi Elsamariannes,
    I saw your comment. In order to change your background, you just need to remove the gadget where you placed my code. You won't find it in your HTML, it's just in the with your other gadgets. Once you delete the gadget, it will go away and you can start fresh with a new background!

    SvaraRadera