söndag 4 mars 2012

Sofie Sarenbrandts nya: Yes!

Jaha nu är det spännande Vasaloppet över, i alla fall på våran TV.


Nu har jag börjat på en ny bok av
Sofie Sarenbrandt

Vila i Frid

Blev helt förtjust i hennes tidigare
Vecka 36 och
fortsättningen
I stället för dig

Så välskrivet om den värsta fasan. 
Att någon försvinner.
En gravid kvinna. Och ett ofött barn. 
Som man alltid kommer att leta efter...
nu berättar jag inte mer, men jag 
rekommenderar att ni börjar med Vecka 36
så kan ni sträckläsa fortsättningen sen.

I den nya boken så har vi förflyttat oss från Skåne 
och fiskeorten Brantevik till
nåt så annorlunda som Yasuragi Hasseludden. 
Jag har bara läst 26 sidor ännu, men de sidorna lovar gott.
Adjö så länge, nu ska jag läsa vidare...

bild: min iphone/bluefire reader


1 kommentar:

  1. Låter som böcker i min smak, får kika efter dem.
    För mig går läsandet i perioder, ja ibland slukar jag böcker o i perioder läser jag inget alls.
    Sovrummet blev riktigt läckert - gillar väggfärgen jättemycket och vilka snygga kuddar du hittat sen.
    Ha nu en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera