fredag 2 mars 2012

Sovrummet

Så där...
Här är sovrummet.
Sänggavel av "golvspill", överkast och små kuddar från Design Outlet. Stora kuddar egna.

Gardin antik siden.  Fårskinn från Edvards Corner i Skövde.

Billy-hylla med glasdörrar, perfekt förvaring...
"Husses" kontorsskåp, svart fårskinn
från Edvins Corner i Skövde. fönsterlampor Rusta.
Taklampan ska flyttas till annat rum. Till vänster skymtar chiffonjen som
är den mest perfekta förvaringen, och som ska få behålla sitt originalutseende.
Nya golvet skymtar under skrivbordet...
Audrey och Marilyn får givetvis vara med. Tavellist, ramar,
lampa och liten glaslykta från Ikea. Stor lykta från Gekås.

7 kommentarer:

  1. Himmel så mysigt du fått till, jag antar att det är du som står för inredningen, hihi.

    Slänga fina glasburka, aj, jaj...tur du han rädda dom...KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färg ni (du?)valt på väggarna:-)Jättefint!
    På tal om Marilyn, har du sett filmen om henne(My week with Marilyn)? Om inte, så kan jag rekommendera den varmt:-)
    Hittade du förresten smithålet i staketet?
    Ni kanske har fått en sådan buse som mina föräldrar har(också terrier i honom), han krånglar sig igenom eller hoppar över, så de har fått bygga värsta fängelsestaketet för honom;-)
    Skön helg !
    kram Maria

    SvaraRadera
  3. Men vad fint det blev - älskar lila!

    Sorry att jag inte hört av mig, drabbats av total koma här just nu...

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina färger!!! Jo du, soffelände verkar man inte vara ensam om....
    Har också en massa fårskinn liggande hemma som ska ut på webshopen bara jag hinner fota. Nåt kanske råkar hamna hos mig också, är ju så fina.
    Har ni kvitto på att era fåtöljer är betalda en gång redan?? Eländes elände då man ska behöva tjafsa om allt.
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  5. Så fint du har fått till det, det är helt perfekt och hur mysigt som helst, bra jobbat! Nu är jag nyfiken på dina andra projekt : )

    Kram

    SvaraRadera
  6. Snygg färg! Härligt med lite piggelin-färg tycker jag. Det är så många som inte vill ha färg alls men det tycker jag behövs :)

    Ha en härlig helg!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Men vad fint det blev!! Fina tavlor! En billy hylla är något vi med behöver inne i arbetsrummet. Har vi sagt länge nu..
    Som vanligt flög helgen iväg med rasande fart. Igår hade jag och lilla H en mysig dag bara han och jag. Idag blir det till att öva in nya övningar till mitt pump pass i em.

    Kram!!

    SvaraRadera