söndag 1 april 2012

Läsa i mobben +eböcker

Å vilket trist väder!
Här snöar det, och det har lagt sig på marken...
så tråkigt, tråkigt, tråkigt.

Nåt som är roligt är
att jag nu säljer mina böcker som eböcker.
mina böcker i min bokhylla i min iPhone...

Om man har en iPhone eller iPad så kan man ladda
ner böckerna från min Bookstore.


För att boken ska komma till sin rätt så ska man ha appen iBooks i iPhone eller iPad
Gratis- app som finns i App-store.


De kostar då $ 2.99 styck! (ca 20 svenska kronor)
Ingen fraktkostnad tillkommer.
Betalning via säker kortbetalning eller Paypal.

Man väljer enklast en länk för nedladdning via email
(enklast med web-mail, hotmail el likn, bara att klicka så laddas boken ner i iBooks)

Nu väntar jag bara på ifall Apple tycker att mina böcker är så pass intressanta att de vill sälja dem på sin iBook-store. Håll tummarna...

Och så har jag ju lovat att skriva lite om hur man kan låna och läsa böcker från Biblioteken.
Jag har gjort en speciell sida för detta. Ni hittar den uppe till vänster, under headern, bredvid Startsida.


Förkylningen? Jotack, den hänger i...*atchoooo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar