söndag 8 april 2012

Lite lite shopping...

Idag blev det lite shopping, helt oväntat.

Vi kände oss en smula friskare och beslutade
oss att ta en tur med bilen. Hundarna blev så glada!

Hamnade hos Butik Östergården där jag hittade
en liten modell av min fina, rosa visp-skål.



Denna var så liten och söt, och jag föll
direkt för den svarta modellen.



Sen tog vi en liten tur via Karlsborg. En 
trevlig liten stad vid Vättern. Solen sken
så där lagom, och hundarna (och vi)
fick se lite mer än gården här hemma...

Så blev det middag i Falköping. Skönt
att slippa laga mat när man kommer hem.

Inget byggande eller isolerande eller golvläggande,
men en skön, avslappnad helg ändå.

4 kommentarer:

  1. Låter verkligen som en helmysig dag!
    Bara vara och göra skojiga saker måste man få unna sig ibland.

    Den svarta skålen var ju något alldeles extra, så snygg,

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Det var en liten söting du hittat!
    Hihi, tack för att du inte beställer snö.. Låt bli i morgon också är du snäll, ag har planerat trädgårdsdag.. ;)
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  3. Har hela serien utav dessa :) så fina..hoppas att du kommer, dig skulle jag så gärna vilja träffa...ha en bra annandag, kram..kanske du kan samåka med någon, Helen på Östergården har varit med ibland...

    SvaraRadera
  4. Vilka raringar...önskar jag hade skåpet fullt! KRAM Helena

    SvaraRadera