onsdag 11 april 2012

Norah och jag på väg...

Idag har jag varit på tur.


Till Göteborg över dagen.
Smidigt med tåg
och med på färden var Norah Jones.



Norah, som bor i Spotify i min iPhone
underhöll mig hela vägen ner.
Och på vägen hem.

Jag passade också på att läsa
lite. 
Hunger Games-trilogin fortfarande.
Så väldigt bra...



En tågresa, bra musik och en ledig
dag kan verkligen få en att ladda
batterierna.

Och vet ni! Jag ska åka ner imorgon också!
Idag var det en sån där viktig resa med
tidspassningar och slikt...
Imorgon blir det enbart pleasure, då
jag ska träffa syster yster och fika.

Och så ska jag shoppa.
Har bestämt mig för Lagerhaus och
sen får vi se vad det blir....

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får ännu en fin dag i "Götet".

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. mmm... den där hunger-triologin har jag framför mig! jag såg ju filmen, den var bra. men böckerna brukar ju vara ännu bättre :)

    hittade du någonting fint i göteborg?

    kram jenny

    SvaraRadera
  3. Så skönt med en liten utflykt, det behöver man ibland. Hoppas du har haft en fin påsk, själv är jag tillbaka efter en veckas semester i Slovakien, påskfirandet där var något utöver det vanliga!

    Kram

    SvaraRadera