måndag 14 maj 2012

Loppis: då börjar vi

Kom på att jag har lagt upp en del bilder
här på bloggen på sånt
som jag kommer att sälja på 
min Loppis framöver.
Så jag återanvänder dem.

Här kommer lite försmak...

Mockakoppar i tunt porslin
ett halvt dussin


Rullar med lin-tråd


Halvfärdig antik bonad på ram


Servettställ i nysilver


Gamla fönster med handblåst glas
(fler modeller finns)

Pärlor 


Lampor

Fortsättning följer

Intresserad av något av det ovanstående?
Maila mig eller skriv i kommentaren
så tar jag kontakt.

3 kommentarer:

  1. Vore så kul att besöka din loppis.
    Men antar att du inte bor alls i mina trakter............

    Låter som du har massaor av härliga saker att sälja.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, det får jag inte missa hoppas du väljer en söndag eftersom jag alltid är ledig då - själviskt va.
    Hoppas du får en fin vecka
    Kramen
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har öppet när jag kommer å hämtar dig! Då får vi nog beräkna en annan tid.......! Kram Iréne

    SvaraRadera