måndag 28 maj 2012

Ny vecka, nya tag!

Å vilken härlig morgon!

Vaknade kl 9 och kände mig utsövd!

Visserligen var jag vaken vid halv 5
men min rara man sa att jag kunde somna 
om. Han skulle iväg till jobbet och jag
knoppade in i min goa säng och nästan
missade när han drog iväg med sitt stora
ekipage från gården.

Alltså, hur länge sen var det man kände 
sig utsövd? Minns knappt...

Helgen har nog varit som en 
energiinjektion för mig.
Tack än en gång till Viola och
alla bloggvännerna.

Nu kavlar jag upp ärmarna...
eller jaja, jag har t-shirt, hihi,
och börjar röja.
Uterummets korgmöbel. Utsikt över ridbanan och parkeringen...


Detalj av bordet till korgmöblen
I uterummet ska det dammsugas och torkas.
I lilla stallet ska jag sopa och bära ut 
det sista. Min rara man har jobbat i helgen
med att bära ut hela gamla köket därifrån.
Så ska jag börja sätt upp de tavlor som 
ska upp inför Loppisen...

Nu är jag på G.
Banne mej!

9 kommentarer:

  1. Åh vad kul att få träffa dig i verkligheten. Synd bara att tiden går så himla fort när vi ses. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Tack för en toppenhelg i ditt sällskap! Ja visst har vi haft det så jädrans bra och vilken energi man har nu. Jag ska just börja planera för hur/var jag ska hänga upp nya lampan som jag köpte med mig hem från Violan.
    Ha en härlig vecka!
    KRAM Åsa.

    SvaraRadera
  3. Så kul det var att ses, även om det blev en kort visit för min del!
    Det märktes att stämningen var på topp när jag kom! Åh, så härligt ni har haft det och jag förstår om det blev som en injektion - när man får skratta mycket och utbyta tankar med likasinnade!

    Tack för titten hos min blogg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Ja jisses vilken toppenhelg vi haft det var länge sen jag skrattade så mycket och åt så mycket. Jätteroligt att träffa nya goa bloggvänner och så får du ta det där med Pinterest vid tillfälle, tror det var fler än jag som inte hängde med riktigt.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen, så roligt att träffa dig i verkligheten! Vad duktig du är som röjer jag har ju lite problem med den saken:) Snart kommer man väl i TV som en av Sveriges största samlare:) Nej hujeda mig så illa ska det väl inte bli!

    Hoppas vi ses på nästa bloggträff nu, vilken energikick detta var!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Tack för en trevlig helg å resesällskapet, hur trevligt som helst! Ja du man får verkligen energi att träffa andra å få ha skoj! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Hej. Så fina bilder. Vad kul det var att ses ,det blir nog snart igen hoppas jag.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  8. Kul att ses i verkligheten nu har jag ett ansikte till bloggen!
    Ha en fin vecka!
    Stor kram
    Camilla

    SvaraRadera
  9. Så härligt att du varit på Bossgård!!

    SvaraRadera