söndag 20 maj 2012

...och så några skåp

...som ska med på Loppisen

Handtag i tenn, dörrarna har perforerad rostig plåt. En lång hylla inuti hela underdelen. Tre lådor.

Dörrarna till överskåpet har gulbrunt glas (syns till höger)



Sex lådor och två skåp. Lite fläckig ovanpå.

Alla större möbler, skåp och skänkar, 
lådor, kistor och soffor kan jag ställa undan 
för hämtning senare (eller tidigare) ifall någon
vill köpa dem och inte kan komma på min Loppis.
Pris: Bud.

Om allt går enligt planerna
så kommer jag att ha
en VIP-LOPPIS
för er, kära bloggvänner.

Dvs ni är först till kvarn.
Söndagen den 3 juni hoppas jag
kunna öppna kl 11.00.

Sen kommer det att bli en 
Loppis helgen efter också
(om det finns nåt kvar ;)

Men håll kollen här, för nåt kan gå
åt fanders med mina planer.
Nästa helg ska jag i alla fall på Blogg-träff!
Hos Viola!





6 kommentarer:

  1. Jag bara gapar, vilken loppis du ska ha. Får du något kvar? Men du är duktig som rensar ut, här går jag och vrider och vänder på saker jag inte behöver, hehe!

    Var i alla fall till RIA med en säck kläder, alltid en början:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Men vilken superloppis du bjuder på, det är verkligen jättesynd att jag inte kan titta förbi :(

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Misstänker att jag har lång väg till Dig....Var finns du??

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Lyckat till med loppisen, vad spännande och då får vi kolla in viploppisen :) ha en fin vecka, yabbdabbadooooo, 3 tanter

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vi kommer absolut som vip kunder den 3 Juni.
    Visst hinner du klart, lägg ut sakerna i trädgården bara, vi bloggare är nog bra sakletare. Fast vi kanske måste ha ett begränsat område;)
    Ha en fin och skön början på veckan.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Du den där loppisen är det nog många som kommer till. Vilka jättefina saker du säljer.
    Jaaa va kul det ska bli med bloggträffen. Vi ses hos Violan på lördag :o))
    Kram Åsa.

    SvaraRadera