onsdag 2 maj 2012

Å vad vi har det mysigt

Visserligen
är det varmt och skönt ute
så man borde tillbringa all sin
vakna tid utomhus nu.

Men eftersom vi går upp
så väldans tidigt (0400)
och jag har svårt
att somna om igen
så blir man lite matt
framåt eftermiddagen.

Vi brukar ta en liten vilopaus
och kanske kolla in nåt
inspelat på TVn.

mitt sällskap i TV-soffan...huvudet på mina fötter...


Jag spelar in mina favoritprogram
så att jag kan kika när det passar.

Idag blev det
'Property Ladder Revisited
(folk som köper och renoverar 
och säljer bostäder i England)

'The Good Wife

gillar serier med advokater och
Alicia är så cool.

sen...
så blev det en liten power-nap
och efter den så var jag tröttare 
än innan...



6 kommentarer:

  1. Hihi känner igen det där sällskapet i soffan, våran lilla vovve ska gärna ligga under filten! Ja du nu närmar sig vår resa med stormsteg ska bli såååå kul! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. En som myser ser jag...Malte sover mest på golvet men ibland blir det soffan...du..hur blir det med din lunch...ska du ha någon den 26/5...kan du höra av dig så fort som möjligt även angående maten på kvällen, ha de, så hörs vi, kram

    SvaraRadera
  3. Glömde att skriva min mejl..vet inte om du kommer ihåg den..viola@romantiskating.se
    kram igen

    SvaraRadera
  4. Hur skönt det än är ute,så hindrar det inte att ta sig en vilostund på soffan.Där somnar jag lätt.....Visst har man nytta av den vilan sen framåt kvällen.Kl 4 är ju dock tidigaste laget att stiga upp på morgonen,men måste man,så går allt.

    Ni får ha det så bra!
    kram Margareta

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det låter riktigt skönt!
    Jag kan slappa på förmiddagen, jag är lite seg att komma igång, sen blir det lite mer fart på mig.
    Katter gör lite som de vill, de är egoistiska, på gott och ont.
    Men du har ju 2 vovvar som avgudar dig.
    Ha en skön helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera