onsdag 13 juni 2012

Äntligen!!!

...så fick vi en morgon som känns somrig.  

Här sitter jag vid köksön och skriver mitt första inlägg på iPaden. 
 Känns bra än så länge ;-) 

Men om jag skulle våga... Hänga ut tvätt idag? 
Detta brukar vara ett sätt att framkalla regn här hos mig. 
Har gått o väntat på det ultimata torkvädret så att jag ska kunna 
tvätta klädseln till Ektorpsoffan, fåtöljen och fotpallen. 
Man vill ju inte bli stående med allt detta sörpblött. 

Dessa möbler används mest av hundarna, ja ni fattar. 
Allt möjligt på dom, trots överdrag av alla de sorter. 
 Vi får väl se vad dagen bjuder på.

använt appen Color Effects på bilden...

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Hoppas du får det torrt ute och att det förblev uppehåll! Här har det inte regnat på 2 dar... fast jag har slutat bry mig, solen kommer väl när det är dax! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera