måndag 18 juni 2012

En vanlig promenad...

...i omgivningarna.



Lilleman och jag tog en tur
den vanliga vägen.



Inga kossor kvar, de har flyttat 
nån annan stans.
Midsommarfest på gång
för dom kanske?

Att fotografera i naturen med iPhonen
och ladda upp direkt på Instagram
passar mig utmärkt.
Sen är det bara att 
högerklicka, kopiera bildadress
och 
lägga en länk "välja en bildadress"
till bilden i bloggen istället 
för att ladda upp bilden.

Spar plats på Blogger.
Spar pengar då man slipper köpa
mer plats för bilder...

Hoppas ni får en bra vecka.
Snart är det midsommar, ju.
Kanske vi har öppet Loppisen då...

6 kommentarer:

  1. Låter avancerat, men du är ju ett tekniskt snille har jag förstått.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter enkelt ...men jag vet ej om jag skulle fixa det

    Ha en bra kväll
    Krqam Rosa

    SvaraRadera
  3. jag kan bara uttala mig om Dina bilder riktigt fina

    SvaraRadera
  4. jag kan bara uttala mig om Dina bilder riktigt fina

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen bild nummer två; den där kossorna "försvunnit"!

    Japp, nu ska det knäppas hej vilt med Instagram :D

    SvaraRadera
  6. Du är så flitig med dina inlägg, men nu har jag läst ifatt lite här...
    Så tråkigt med er ROttis! Jag skickar en stor Kram till dig.
    Härliga utflykter ni har gjort också. Det är sånt man längtar efter nu.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera