måndag 11 juni 2012

Måndag i regnet.

Jodå, det är en god morgon här hos oss.

I morse tog jag en liten tur till Falköping
och där regnade det och regnade...


Gårdagens loppis var regnig
men flera hittade hit.

Några hade läst min blogg
och det är ju jätteroligt!

Nya grannar och gamla...
och så turister!
Det är helt fantastiskt.

Nästa söndag har jag nog
öppet igen.
Än finns det en grejor kvar...

Vill passa på att tipsa om en Antik och Loppis
som ligger några km härifrån.

Hon är keramiker och han silversmed
och de har även utställningar i sitt galleri.
Just nu är det fotografen Mats Andersson som ställer ut.
Konstnären Tetyana Lutsyks utställning börjar 17 juni.


De har öppet torsdagar
 och söndagar.
Så om ni kikar in hos mig, så kan
ni ta en tur dit också.





4 kommentarer:

  1. Är så kul med alla dina tips..............hoppas att jag kan komma iväg en tur i sommar till dina trakter.

    Trist med regnet idag........

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Ja vad man är trött på regnandet nu och här gick åskan rejält igår kväll...strömmen gick ett par gånger

    ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig bild! Jag älskar när det HÄLLER ner, så länge jag får vara inne förståss :)

    Roligt att det gick bra på loppisen!

    SvaraRadera
  4. Jag har nu lagt dig bland mina favoriter så jag inte tappar bort sidan igen. Ser fram emot nytt datum för loppis så jag kan få ta en tur och njuta av en dag för mig själv :)

    Varma hälsningar från ett soligt (idag) Skövde :)

    Ece

    SvaraRadera