lördag 9 juni 2012

Nu gör vi så här...

... att vi smäller in resten av bilderna från Loppisen, så är det bra sen...

Så att man kan återgå till det vanliga bloggandet.

Hur det nu var/är/blir. Ja ni vet, djur och natur
och lite annat smått o gott.

Ok, då kör vi:
(och jag är billig!)

Intresserad av något
och kan inte komma?
Hör av er via mail 
elsamariannes@gmail.com
eller skriv i kommentaren.


Jag skickar gärna.


Blommiga hörnet med gallertallrikar, lockurnor
vaser och lite flytande blått.
*


Figurer, skålar med puttis, 
gamla böcker.
*


Plåtskyltar, småbrickor, små dukar.
*


Smått och gott i smyckeväg.
*


Blommiga förkläden 60-tal, lååång trasmatta 
virkade överkast, sidentäcke, svart ullkudde.
*


Såg, vattenpass, skridskor av äldre modeller.
Tavlor och speglar.
*


Säckvåg med vikter.
Modern lampa...
*


Ännu en våg. Och såna som suttit 
på en orgel och hållit i ljusen.
*


Gammal fotogenkanna.
Jeepdunk mini 5 liter
*


Stor broderad tavla, siden på siden.
*

Det var det. Nu tror jag att jag kan lova
att det inte blir några fler bilder på ett tag.




10 kommentarer:

  1. Hej!
    Ditt inlägg är bra!
    Du visar upp nästan allt och du är
    JÄTTEBILLIG!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Även intresserad av koppen bredvid kakfatet i detta inlägg! :) Med vänlig hälsning,
    Martina, Martina.lannsjo@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Så mycke fint du har.
    Kul att du är med i min utlottning. Lycka till♥
    Ha en skön Söndag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Oj, så många fina loppissaker du visar! Det ser ut att vara en mycket lyckad loppis och en härlig blandning av prylar!
    Ha en fortsatt skön söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Martina: jag har mailat dig. Reserverar de rosa kopparna och den blommiga koppen, och återkommer med priset ink frakt om en stund.

    SvaraRadera
  6. Kul att det blev så! Ha en fin söndag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. Kikar in hos dig för första gången, vilken härlig blogg. Och vad fina saker du säljer på din loppis :)

    Kram Kina

    SvaraRadera
  8. är pärlhalsbanden i glasskålen kvar? Och de där brunaktiga i bakgrunden vid 5 kronorslappen? Vill haaaa!

    (om de finns kvar, mila mig gärna på ladybird_se@yahoo.com)

    SvaraRadera
  9. Hej vännen! Så mycket du har! När har du öppet nästa gång? Fast det finns väl inget över till mig...;) du har ju sålt mycket förstår jag!
    Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  10. Oj vad mycket fint. Ha en fin söndag kväll.
    Kram Agneta

    SvaraRadera