onsdag 20 juni 2012

Sommarmorgon

Yes! där satt den.
Den varma, soliga morgonen.
Nu får vi se om det håller ända fram över midsommar.
Man kan ju önska.

Efter den vanliga morgonpromenixen där
kossorna ska hälsas på,
så hamnar man framför datorn igen.

Ibland blir jag typ "carried away".
Saker och ting drar iväg med mig.

Som det här med bilder...

En vanlig solnedgång på västkusten.
Och ett bildbehandlingsprogram.

I det här fallet det web-baserade

Fungerar ungefär som picmonkey 
ifall ni använt det.

Så här blev det i alla fall.
Pryder nu skrivbordet på min iMac.


Originalet? Det är inte dumt det heller...

7 kommentarer:

  1. Wow, popkonst! Snyggt!

    P.s Har mejlat dig!

    SvaraRadera
  2. Vackert!
    Jo, vi har haft en strålande solig och varm sommardag här oxå, men så kom den obligatoriska kvällsskuren. Det är väl konstigt att det MÅSTE regna varenda dag!!
    Men nu skiner solen igen.Hurra!
    Ha det...
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Åh så trevlig blogg jag hittade här nu då :D
    Vackra bilder och härliga inlägg du har.
    Känner med er ang. förlusten av er rottis, vi hade en rottis för många år sedan, fina hundar. Så jobbigt när ett kärt husdjur går bort, hundlivet är alldeles för kort.
    Återkommer gärna hit till dig :)
    Ha dé gott
    Kram från Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en härlig Midsommar Vännen! KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en härlig Midsommar Vännen! KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Så snyggt!
    Jag har provat picmonkey men nu ska jag göra ett försök med ditt.
    Så ledsamt med er fina hund. Jag vet hur det känns.

    Ha en trevlig midsommar!
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en skön Midsommar

    Kram Rosa

    SvaraRadera