torsdag 5 juli 2012

Bloggen tar semester

Nu tar vi semester, och hämtar kraft inför 
höst och vinter, vilka vi inte vill tänka
på, men kommer ändå.
Vare sig vi vill eller inte...

Nåväl, vi kommer att vara borta och hemma
och Loppisen är öppen lite då och då.
Skriver in datumet här på bloggen
men några inlägg blir inte
på ett litet tag...
Vi får se hur länge jag kan 
hålla mig borta :-)

Ni kan följa mig via Instagram
där jag säkerligen lägger upp
  bilder då och då...

Ha det så himla skönt nu.
Vädret verkar vara med oss
ett litet tag till.

Vi ses.
Kram!


15 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild...njut nu utav ledighet och lathet :) kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk bild! Ha det nu superdupergott och ta hand om varandra! Kram, Josefine

    SvaraRadera
  3. Trevlig Sommar!! Kör försiktigt !
    Så ses vi snart igen : D Tiden går så fort..

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så vackert det ser ut där på bilden :)
    Önskar dig en superfin sommarledighet :)
    Solkramar från Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Ha en jättefin sommar nu och ta det lugnt där ute på vägarna.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Ha en jättefin semester era lyckostar!!!
    Kram Barbro

    SvaraRadera
  7. Jag önskar dig en riktigt fin semester med fantastiskt väder och massor med mysiga upplevelser.

    Ha det bra!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Njut av ledighet och förhoppningsvis sol.

    Ja, jag ska på Violans loppis...hoppas du kommer!!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  9. Önskar en riktigt skön sommar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Ha det toppen och hoppas att ni kommer till Violan.
    Visst är det härligt med skogstomt. Jag skulle vilja ha en välskött trädgård men det blir svårt när ingen av oss gillar att påta :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Ha en härlig semester:-)
    kramar Maria

    SvaraRadera
  12. Har kollat dina foton på instagram. De är jättefina. KRAMAR

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en härlig semester.
    Kram

    SvaraRadera
  14. skönt med lite semester. för mig är det på semester jag hinner göra inlägg, njuter av det för det hinner jag aldrig annars :)

    när du läser vår "kullaliv" så kommer du vilja åka hit. jag kan garantera :)

    kram jenny

    SvaraRadera