onsdag 25 juli 2012

Det är inte min födelsedag, men nästan...

Jag har vunnit!

Det är banne mig inte klokt!

Jag, som nästan aldrig har tur i spel
har vunnit!




Rara Åse på bloggen Interiörguiden
hade en utlottning av en Personlig 
Almanacka och den går nu till
MIG!!!

Eftersom den är personlig så har man möjlighet
att välja precis vad man vill på omslaget
och vad den ska innehålla.

Vilket omslag jag ska välja?

Jo det här:

Men det ska givetvis stå något annat än paula... ;-)
Och så blir det en för 2013 tror jag...

Oj oj det känns nästan som om jag har födelsdag idag.
Vilket jag givetvis inte har.
Det är närmare bestämt fyrtio dagar dig...hehe.

5 kommentarer:

  1. Stort grattis : )

    Tack för dina mail, de var riktigt roliga att läsa. Jag blev alldeles varm i hjärtat och blev riktigt, riktigt glad för din skull (och lite avundsjuk också för det låter som en dröm, hihi)!

    Ha en fin dag

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till dig!
    Jättefin.
    Kul att kunna designa sin alldeles egna...............

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilken tur du hade som vann den fina.
    Så skönt att sommaren äntligen kom. Njut och ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Grattis till den fina vinsten..
    Skönt att vi fått lite värme nu
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Congratulations and Happy Birthday! This is a lovely prize! I know you're so excited. I have been reading through and catching up - I can't believe how long it has been - I thought of you this morning and came by for a visit! I hope you're having a wonderful day today,
    Hugs,
    Kathy

    SvaraRadera