söndag 29 juli 2012

Idag har IRL Loppisen öppet

Idag tänkte jag ha Loppis-öppet.

Alltså IRL Loppisen.
IRL (in real life) i levande livet fritt översatt ;-)

Jag sätter upp skylten vid vägen, så får vi se om
någon hittar hit.

Jag har hittat en rolig liten app
till min iPad.
Den gör så fina ramar
och sätter ihop bilderna enkelt.
Appen heter Picture Frames.

Här ser ni lite grejor som kommer
att hamna i Bloppisen framöver...

Amerikanskt Droppur, Familjeporträtt och en fin gammal tavla med hästar.

Gallertallrikar (10 assietter, 2 stora fat), Liten urna m lock, Påskliljan och en söt liten pojke.


Påskliljans vänner, och så strump-pojken.
Matsilver, Surte-glas och trasmattans härliga färger.



4 kommentarer:

  1. Vilken skattkammare Du har!

    Hälsningar lisamaja

    SvaraRadera
  2. Attans att det ska vara så långt..Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Jag hade kommit om vi bott nära! Helt klart!
    Kram och lycka till!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig att du blev av med en del nu. Du har ju så himla fina saker.
    Ha en fin sommarkväll nu!
    Kramar från Åsa.

    SvaraRadera