måndag 30 juli 2012

Min vinst...och en ny design

Minns ni att jag vann en Personlig Almanacka

Nu har jag beställt den!

Det blev inte den som jag önskade mig från början
men det blev en liknande från samma Designkollektion.

Så roligt att designa precis som man vill ha det.

Jag valde storleken A5, så att den kan ligga på skrivbordet
och är lätt att notera i.
Valde från oktober i år, vill inte 
vänta tills nyår...hihi.

Fin va?

Visar mer när jag har fått hem den.

Perfekt present förresten...
Och så enkelt att beställa med
presentkortet som jag fick på mailen.
Bara att skriva in koden och börja välja utseende...
Tack så mycket, ännu en gång, Åse!

Och då var det detta med designen...
En ny favvo
Sara Woodrow
kallad Smäm

Hennes bilder vill jag ha på väggen!

Man får passa på, för de är limited till 50 ex, 
numrerade och signerade.

Hon har dessutom en mysig blogg
som jag nu följer.

Förresten, glöm inte att kolla
in hennes barntavlor!



7 kommentarer:

  1. Du, den blev ju skitsnygg! Lagom storlek oxå. Perfekt att kunna välja startmånad så där.
    Kram kram.

    SvaraRadera
  2. En härlig vinst!
    Ska bli spännande att se det färdiga resultatet.

    Kramen från mig,
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Almanacka, behöver jag!
    Hade tänkt ha en extra som jag bara ska skriva in kommande och redan gjorda
    - enbart ROLIGA - saker som tagit upp min tid.
    Det är så ofta som man glömmer bort vad man egentligen sysslat med och alla dagarna blir inte de där man minns.
    Jättefin almanacka!
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Var så god : )
    Så fin almanackan blev!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jätteläcker...

    Ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni har det bra i sommarvädret..vilken fin vinst..ibland har man tur :) kanonsnygg, kramar

    SvaraRadera
  7. Jättefin! Jag var på den sidan en gång och plockade ihop min egen kalender men beställde aldrig (varför, undrar jag nu). Jag älskar också kalendrar, block, fina skrivböcker - ibland så mkt att jag inte ens vill använda dem och det är ju dumt.. kram!

    SvaraRadera