lördag 21 juli 2012

Nu är det bara resten...

Här har fejats och donats i huset.

Hela släkten, den yngre delen,
som är en generation kortare än 
oss gamlingar, kommer på besök.

Hundar och ungar och ett herrans liv...
antagligen.

Men kul, så klart.

Några vänner kommer med på köpet
och det är tur att vi har gott om plats.
Övernattning för samtliga...

Vad vi ska äta?

Ha ha, jag äter/dricker mitt vanliga
(potatis-och purjolökssoppa och chokladpudding)
så får dom beställa pizza framåt
kvällen 
eller nåt annat.

Imorgon har jag lovat bjuda på Taco-paj(er)
men idag överlåter jag ansvaret till dom som äter...

Hoppas ni får en härlig dag (solen skiner nu)
och att ni som är hos Viola och hennes vänner
kommer hem med en massa fina saker.

kram på er



5 kommentarer:

  1. Ah, du har en sån helg framför dig som vi haft i veckan. Och numera blir jag lite matt efteråt, det blir jag faktiskt, man tappar bort sig själv lite grand även fast det är så himla kul under tiden....

    Det är jättepraktiskt att äta pulver, man behöver inte tänka på den avdelningen då. Jag har också ätit pulver och det var väldigt praktiskt, det startade första december för några år sedan och varade över jul och jag måste säga, så praktiskt!!! Det var inget snack om saken, det var bara så.

    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt fin helg med massor med trevligt sällskap!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Kul med den yngre genartionen runt omkring sig, blir säkert livat i stugan! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får supermysigt, nu skiner ju äntligen solen! Helt underbart!

    SvaraRadera
  5. Härligt att få ses allihop ibland.
    Så duktigt av dig att stå emot när andra äter. Vilken vacker bild.
    Ha det fortsatt fint i helgen.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera