onsdag 15 augusti 2012

Det är nog meningen...

... att jag ska trappa ner den här bloggen...

Nu är mitt bildalbum fullt och jag 
känner inte för att "köpa mer minne"
till den eftersom jag fortfarande
känner mig kluven med att fortsätta.

jag kommer att visa er bilder som
finns någon annanstans
typ Instagram där
det verkar finnas gott om plats...

Så länge alltså...
tills jag vet vad jag vill...

Här kommer i alla fall en 
Instagrambild på Lilleman.

Han knoppar gärna in i min säng
även om husses är tom för tillfället.

 Påslakanen är från Ikea, de
Limited Edition mönstret 
Myrvide som jag skrev om
Faktiskt väldigt mjuka och sköna.
Bra pris: 99 kr för påslakan o örngott.

Är det fler än jag som tycker att
Bloglovin´har varit väldigt lugnt
till att plötsligt nästa spamma inlägg
som är flera dagar gamla?

6 kommentarer:

  1. Gott att vara liten hund och gosa ner sig i en skön säng. Så ska det va att va hund.
    Hörde om en dam (var det nu var), som "glömde" sin hund i bilen igår. Den var död när hon kom tillbaka. Suck!! Jävla kärring va!
    Jag förstår din tvekan ang. blogger om det bara trasslar. Jag har klarat mig rätt bra från sånt.
    Bara du inte försvinner härifrån helt bara. Du får meddela var man hittar dig :0)
    KRAM.


    SvaraRadera
  2. Har blogger börjat ta betalt nu för utrymme?! Om så, näää!

    Ger samma råd till dig som jag gav till Mia (The Super Ordinary)att ta det lugnt, posta när du känner för det...

    Man går in i bloggväggen en massa gånger, tro mig :)

    När du dessutom har flytt att tänka på så tycker jag absolut att du ska trappa ner tills lusten faller på!

    Och du, grattis till att det går så bra med vikten!

    Kram, kram!

    P.s Bloglovin brukar få hicka ibland och deras servrar verkar ligga nere...

    SvaraRadera
  3. Oj, jag som inte vet vad instagram är, dottern sa att det skulle jag inte bry mig om:) Troligen för att hon använder det!

    Snälla meddela vart du tar vägen...vill inte förlora kontakten med dig:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Hej kära nyfunna bloggvän, för jag har ju inte skrivit till dig så värst länge.
    Vet i alla fall att jag skulle sakna dig väldigt om du la ner helt. Visst ska du göra som du känner det är viktigast.
    Jag säger som någon tidigare att jag inte kan med instagram och andra nymodigheter. Så jag hoppas jag hittar dig någonstans därute.
    Ha det så gott
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  5. Ja, jag säger som Bakom berget, du får meddela var du finns om du skippar av blogger. Fast för mig känns det som om du inte riktigt vill släppa oss!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Du vet...Eldkvarn spelar utomhus. Hmm... jäklars om det blir regn! Det har nämligen vräkt ner nu i eftermiddag. Man ska hålla tyst om finvädret tydligen :o))
    Ha en skön helg!
    KRAAM!

    SvaraRadera