torsdag 16 augusti 2012

Jag kör...

Äsch säger jag...
det här tjatet om att jag ska lägga ner och sluta
och minska och jagvetintevad...

det blir lite
hallå! ser ni mig? kommer ni att sakna mig?

( och ja, jag bloggar för nån slags bekräftelsebehov)

Men roligast tycker jag är, att jag fått 
så många nya vänner.

Ja jag kallar er vänner, även om jag inte träffat er.
Några har jag haft den stora glädjen att träffa,
men ni är flera som läser min blogg och som
jag inte alls vet vilka ni är.

Så nu pratar vi inte mer om detta 
att sluta blogga.

Den dagen jag skriver nån annanstans än här
så får ni veta det...

Vi säger så...

Hej från mig
för denna gången...


10 kommentarer:

  1. Låter bra ..är glad att du är kvar

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Nu fick jag nästan hicka! Inte får du sluta blogga, är så kul att läsa här å på FB allt du gör! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag glad! :D
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Nää just det, nu pratar vi inte mer om det!;-)
    Eller som 14-åringen sa när han var omkring tre, och jag satt och tokpussade honom i nacken när han byggde med Lego; "Nu pussas vi inte mer om det..."
    Kram Maria :-)

    SvaraRadera
  5. Så skönt att du kommer fortsätta och att vi kommer få ta del av erat nya hem, är ju så spänd på att få se hur ni kommer få det.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Det är lite svårt att sluta helt med att blogga, men ibland kanske man inte orkar göra så många inlägg och sen kommer lusten tillbaks igen.
    Du måste skriva till mig sen när ni har rotat er på det nya stället så jag får höra hur du trivs och hur du har det.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Kanon! Fortsätt som du gör.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du kan ju inte sluta nu när jag precis har hittat hit. Så kör på. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  9. Ja, visst känns det så när man bloggar, att man får en massa fina vänner : )

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad rolig du är! Jag blir alltid så glad av att läsa på din blogg, ja det gör mig på gott humör. Så det är glädjande att du inte slutar att blogga. Ser ju fram emot att läsa om er flytt till nya huset, hur Lilleman utvecklas och om allt annat du hittar på. Stor kram till dig!

    SvaraRadera