onsdag 22 augusti 2012

Mera kusten...

Visar här lite fler bilder från
helgen som gick.
De finns också på
Instagram...

Vi var som sagt i Lysekil
och tog långa promenader.

Här är vi vid
Havets Hus
(sista öppetdagen för säsongen)
men däremot tog vi en fika
på caféet och då hade vi den
utsikten från terassen.

På väg upp till terassen stod de här
två vännerna. Inga riktiga vovvar
men tillräckligt för att Lilleman
skulle hälsa på dom som han gör med
vanliga vovvar. En slick på nosen...

Men inte den hunden till höger.
Den såg lite läskig ut...





Husse o Lilleman på bryggan utanför Havets Hus
i bakgrunden Skaftö.

3 kommentarer:

  1. Hi hi hi...jag kan tänka mig att han blev lite fundersam när han träffade hundarna där. Dom verkade ju lite stela...:o))
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Klart den vita hunden såg läskig ut, som räckte ut tungan och allt ;)
    Ja livet är ett äventyr varje dag för en ung hund.
    Det var en rejäl brygga att gå ut på, fint!
    Nospuss till Lilleman från mig och kram till dig
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. halloj, tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har på min blogg nu där du kan vinna tandblekning :D http://johannaj.se/2012/august/tavling-i-samarbete-med-casdiowhite.html

    SvaraRadera