söndag 19 augusti 2012

På kvällskröken...

...skriver jag ett litet inlägg...

Vi har haft en helt underbar helg.
Ni som följer mig på Instagram
har sett de olika ställen runt Lysekil
som vi besökt.

Jag har instagrammat ovanligt mycket 
och dessutom har jag haft 
igång en stegräknare
och en sån träningsapp så
att vi kunnat se hur långt vi gått...

Det blev en hel del, ska jag säga.
Vi är helt möra ikväll.

Hittade denna härliga butik
Anjas Gammalt och Nytt i Lysekil

Anja´s Gammalt och Nytt

Hon har en massa fina tyger, Marimekko m fl.
Väskor och börsar från bla Oilily och Ceannis.
En massa läckra smycken.
Lampor och annan inredning.

Och så en hel del gammalt såklart.
En härlig blandning.


Och allt till väldigt bra priser.

Finns ungefär mitt emot ICA
när man kommer
in i Lysekil.
Öppet hela sommaren,
men från och med nu
endast lördagar.

Rekommenderas varmt.





5 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft det bra.
    Den butiken skulle jag inte ha nåt emot att göra ett besök i du.
    Ha en fin ny vecka nu och må så gott!
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Härliga Lysekil!
    Såå mysigt :) vi var där i somras och njöt av fina Bohusmiljöer
    Anja's gammalt och nytt lät intressant!
    Alltid lika roligt att hitta nya ställen som leder till inspiration och lust att inreda.
    Jag fattar inget när det gäller Instagram :( är glad att jag kan följa dig här iaf :)
    Ha det fortsatt gott på ljuvliga västkusten.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Synd, jag har inte varken facebook, twitter eller instagram. Tur att du bloggar i alla fall. Och det var kul att få se Anjas inifrån, jag har faktiskt aldrig varit därinne.....ser ut som om jag får ändra på det!
    Ni lär verkligen känna er nya kommun!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Den butiken har jag missat,tack för tipset.

    Ni har haft riktigt gott väder på er tur antar jag?

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Nu vet inte jag hur nära ni bor Lysekil men kanske har du något tips på barnvänligt boende där inför nästa sommar. Vi är så sugna på att åka till västkusten.

    Kram, kram

    SvaraRadera