söndag 26 augusti 2012

Pastelliga pärmar

Jag och pastell?
Jag älskar pastelliga färger, speciellt rosa och lila nyanser.
Ändå klär jag mig sällan i annat än svart o grått...

Och så hade jag turen att snubbla på dessa.
På ÖB av alla ställen.

Själva pärmen är vit, och ryggarna har alltså
de här fina färgerna.
Ljuset är inte det allra bästa för denna
Instagram-bild, men...

Liiiiite opraktiskt kanske, med vita pärmar.
Men ack så vackert.
Får väl ha dom så länge som dom ser fräscha ut,
så får jag återgå till de svarta.




15 kommentarer:

  1. De där var ju riktigt snygga.
    Var på ÖB och köpte mig en fin anteckningsbok i en härligt grön färg.

    ha det gott,
    Anneli

    SvaraRadera
  2. ÅÅhh vad fina! Har aldrig sett så snygga pärmar. Typiskt att vi nästan aldrig behöver nya eftersom vi tömmer gamla efter fem år och fyller på... hmm... de kanske råkar gå sönder snart ;-)

    SvaraRadera
  3. Dom pärmarna var väldigt fina, kanske skulle ta mig en tur till ÖB :).
    Önskar dig en bra start på veckan, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. De var jättefina. Ja visst är tunikan fin och den är verkligen jag. Kunde ju inte låta bli att köpa den :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. O vad fina!! Härliga färger..
    Helt galet vad duktig du har varit på att hålla igen!
    Du måste känna dig som ny i kroppen. Och vad roligt att få shoppa en massa nytt både till dig och nya hemmet. Ser mycket fint ut ert nya hem.
    Ja, du plockade hallon och jag har plockat några av mina bamse blåbär idag. Som jag sedan hade på min fil i morse : ) Så yum yum !!

    kram.

    SvaraRadera
  6. Väldans fina och du gillar ju att organisera...hoppas allt är bra med er, kram på dig

    SvaraRadera
  7. Snygga! Känns så bra när man kan organisera sina papper och annat på ett snyggt sätt:-)
    Själv har jag blundat alldeles för länge för mina pappershögar på skrivbordet, fast jag vet inte om det skulle hjälpa med pastelliga pärmar. Det behövs nog snarare (pastelliga?) papperskorgar i massor;-) Skulle nog kunna slänga en hel del av det som ligger här.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Mysiga pärmar...härligt att få sätta in nya saker i dom, sortera och fundera.
    Ha en fin dag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  9. Vad snygga dom var ..ibland kan man hitta fynd på ÖB

    Ha det bra
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Urläckra pärmar, älskar också de där pastell färgerna. Har du haft din födelsedag? I sådana fall grattis i förskott eller efterskott:)

    Jodå, jag fick presenter på min födelsedag...jag är glad:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  11. Snyggt med pastelfärger, så fina pärmar! Ang dit loppis så får du säga till om du vill att jag kontaktar min granne! Kram Iréne

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Läckra färger! Jag gillar inte de röda pärmarna och de har vi massor av.
    Ha en fin dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Dom var ju jättefina och antagligen prisvärda så då är det ju bara att köpa nya när de blir fula. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  14. Ni verkar ha helt hysteriskt roligt just nu med allt shoppande! Jag hoppas vi kommer på en liten rundvandring så småningom här på bloggen!

    Vilka fantastiskt läckra pärmar! Får ta mig en titt in på Ö&B snart.....

    Agneta kram

    SvaraRadera
  15. Glömde svara på det där med fästingar och vår hund - vi sätter klet på nacken på Leia. Vi har provat dom sorter som finns och Exspot verkar bäst på vår vovve!
    Kramar igen

    SvaraRadera