onsdag 5 september 2012

Äsch, what the heck...

Först vill jag visa er hur stor humlen blivit vid ingången.
Man får ducka när man går in genom grinden.
Klippa? Nej varför det när den nu äntligen växer...

Lilleman med sin favoritpinne. Den
har han haft länge nu...
vi kanske får ta med den när vi flyttar...
(om ni undrar vad den gula lådan, 
som är till höger, innehåller, så är det gasoltuberna
till gasspisen. Bra att ha ute ifall det blir läckage)


Sen tänker jag göra ett undantag och visa er,
som inte har Facebook,
hur jag ser ut i nya frisyren och minus ett 
antal kilo,,,,
Första o sista gången jag visar mig själv på denna bloggen.
Så, nu vet ni hur jag ser ut...

11 kommentarer:

  1. Jättesnyggt ...en ny människa..men du har ju jobbat hårt också

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. är det detta Du kommer flytta
    ifrån, em ? .. mot havet ?

    .. & Du? varför sista gången Du?
    det kan ju vara en resa mot annat;
    det där med självporträtt också..
    och attans fin är Du, precis som
    Du är och säkert var !

    tack för alla fina ord & tankar hos mig,
    ~ de får mig alltid att känna.

    stor kram,
    hannah

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt att få se dig!
    Du är fin och ser snäll ut........

    Har du minskat mycket i vikt?
    Men nu räcker det väl...........du ser nästan lite mager ut på halsen.
    Lite trivselkilo får man ha.

    Själv har jag varit sjuk i sommar och gått ner i vikt och då är det bra att ha några extrakilon att ta av.

    Kramkram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hallå där! Va kul att få se hur du ser ut NU. Vilken förvandling!!
    Du ser ju tio år yngre ut.
    Fast du var ju fin innan oxå :o)

    Kram på Dig!
    Åsa.

    SvaraRadera
  5. Åh ja låt Lilleman ta med sig sin pinne! :-) Vackert hus men ni flyttar ju till en annan vacker plats. Det blir bra det med! Och vad roligt att se dig, fastän man inte föreställt sig ett visst utseende kan man ändå bli förvånad. Jag fick för mig att du var rund med tanke på din diet men du ser så smal ut så! Och jättefint hår, hörru! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kanske är det Du????Inte helt säker.En förvandling är det iallafall. Hoppas det får vara så här nu,,,sköt om dig!

    Kram Margareta

    SvaraRadera
  7. Du är så fin både i ny frisyr å tappade kilon, känner ju knappt igen dig sedan jag såg dig sist! Du tycker du är helt fantastiskt som har fixat detta med alla kilon! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. Vad fin du är. Och jag tycker mig se den personen som jag har skymtat i de kommentarer du skriver, en varm, omtänksam och humoristisk kvinna.

    Massor av kramar
    /Linda

    SvaraRadera
  9. Så kul med förvandlig och snygg blev du oxå. Super duktig som har tappat flera kilon.
    Ha nu ett skönt veckoslut.
    kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Men titta där är du ju, vink, vink! Så fin du är, så kul att få ett ansikte på dig : )

    Kram

    SvaraRadera
  11. Men vad kul att få se hur du ser ut!!! Och fin är du också! Jättekul att få ett ansikte till den fina människa som du uppenbarligen är!

    Är det till det här huset du ska flytta?!

    Underbara du, det vill jag säga ännu en gång!

    Kram i kubik!

    SvaraRadera